wtorek, 19 listopada 2019

Tim Kazurinsky plus informacja o kuponie IRC

1467. Tim Kazurinsky

Tim Kazurinsky to aktor znany przede wszystkim z serii filmów "Akademia Policyjna".

Dodatkowo na kartce dostałem informację, że poczta USA nie honoruje już kuponów.
Jakoś przegapiłem tę informację i po sprawdzeniu z tego co widziałem, to USA jednak zostaje w UPU (związku pocztowym) i nie wiem dlaczego mieliby przestać honorować kupony. Dlatego ta informacja trochę mnie zaskoczyła.
Może ktoś wie jak to jest do końca? Wydaje mi się, że kupony powinny być nadal honorowane.

 



Timothy James „Tim” Kazurinsky – amerykański aktor, komik i scenarzysta. Znany głównie z programu Saturday Night Live oraz roli Carla Sweetchucka z serii filmów Akademia Policyjna.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!!! Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2019/11/377-micha-gowacki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre poczty w USA honorują kupony IRC, a inne nie. To chyba zależy od miasta, wewnętrznych ustaleń. Podobna sytuacja była kiedyś w Anglii.

    OdpowiedzUsuń