poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Jagiellonia Białystok: Arvydas Novikovas, Paweł Primel, Grzegorz Sandomierski, Marian Kelemen, Jakub Wójcicki, Rafał Grzyb i Bodvar Bodvarsson

1047. Arvydas Novikovas
1048. Paweł Primel
Grzegorz Sandomierski
1049. Marian Kelemen
1050. Jakub Wójcicki
1051. Rafał Grzyb
1052. Bodvar Bodvarsson

Dziś bardzo fajna przesyłka od Jagiellonii Białystok. Prosiłem o autograf dwóch piłkarzy, a otrzymałem 7 podpisanych kart klubowych. Otrzymałem podpisy od zawodników, takich jak: Arvydas Novikovas, Paweł Primel, Grzegorz Sandomierski (podpis już posiadałem), 
Marian Kelemen, Jakub Wójcicki, Rafał Grzyb i Bodvar Bodvarsson. 
Mimo, że otrzymałem tylko jeden podpis, o który prosiłem to i tak jestem bardzo zadowolony z kart, które bardzo ładnie się prezentują.






 Arvydas Novikovas – litewski piłkarz występujący na pozycji napastnika w polskim klubie Jagiellonia Białystok oraz w reprezentacji Litwy.

Paweł Primel, polski piłkarz, grający na pozycji bramkarza. Znany głównie z występów w Odrze Wodzisław Śląski z którą wywalczył 3. miejsce w Ekstraklasie w 1997 i Miedzi Legnica, w barwach której zdobył Puchar Polski.

Grzegorz Sandomierski – polski piłkarz grający na pozycji bramkarza. Od dnia 12.06.2018 jego klub to Jagiellonia Białystok.

Marián Kelemen – słowacki piłkarz występujący na pozycji bramkarza w polskim klubie Jagiellonia Białystok.

Jakub Wójcicki – polski piłkarz występujący na pozycji obrońcy w polskim klubie Jagiellonia Białystok.

Rafał Grzyb – polski piłkarz grający na pozycji pomocnika. Nosi przydomek Grzybek.

Böðvar Böðvarsson – islandzki piłkarz występujący na pozycji obrońcy w Jagiellonii Białystok.

3 komentarze: