sobota, 23 lutego 2019

Mirosław Hermaszewski plus nowe wymiany

1000. Mirosław Hermaszewski

Tysięczny autograf na blogu musi być wyjątkowy :)
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy nadal tutaj zaglądają.
Dziś jeden z najcenniejszych i wymarzonych dla mnie podpisów, czyli podpis Pana Hermaszewskiego, pierwszego Polaka w kosmosie!
Na podpis polowałem od jakiegoś czasu i tu pragnę podziękować Wojtkowi, który sprzedał mi ten autograf.
Mam nadzieję, że moja kolekcja nadal będzie się powiększać o znakomite autografy i już w tym roku zabrałem się za liczniejsze wysyłanie listów :)
Zapraszam również do zakładki WYMIANA, gdzie dodałem trochę podpisów, 
może ktoś coś znajdzie dla siebie. Zapraszam do kontaktu mailowego :)


Mirosław Hermaszewski – lotnik i kosmonauta, generał brygady pilot Wojska Polskiego. Pierwszy i jedyny w dotychczasowej historii Polak, który odbył lot w kosmos.

4 komentarze: