piątek, 15 sierpnia 2014

Wiktor Zborowski

291. Wiktor Zborowski 

Dzisiaj autograf od świetnego aktora, Wiktora Zborowskiego.
Pana Wiktora możemy zobaczyć m.in. w : "C.K. Dezerterzy" czy serialu "Ranczo".
Wysłałem dwa swoje zdjęcia i dodatkowo dostałem jeszcze kartę od Pana Wiktora.





Wiktor Zborowski – polski aktor teatralny, filmowy, radiowy i dubbingowy. Absolwent XI LO im. Mikołaja Reja w Warszawie, PWST w Warszawie. Siostrzeniec Jana Kobuszewskiego. Mąż Marii Winiarskiej, ma dwie córki: Zofię i Hannę. Ma 197 cm wzrostu.


9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Spotkałem Pana Wiktora na tegorocznym Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach - sympatyczny facet :)
    Dodałem Twojego bloga do ulubionych :) dodaj proszę mój: http://nitek-stars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję bardzo :)
    Z pewnością bardzo wartościowy autograf.

    OdpowiedzUsuń