niedziela, 15 grudnia 2013

Anna Guzik, Krzysztof Hanke, Tomasz Stockinger, Wojciech Skibiński, Maurycy Polaski, Henryk Sawka, Grzegorz Poloczek, Zbigniew Górny, Alosza Awdiejew, Stan Borys i Robert Janowski

29. Anna Guzik
30. Krzysztof Hanke
31. Tomasz Stockinger
32. Wojciech Skibiński
33. Maurycy Polaski
34. Henryk Sawka
35. Grzegorz Poloczek
36. Zbigniew Górny
37. Alosza Awdiejew
38. Stan Borys
39. Robert Janowski



Autografy zdobyłem w lato 2012r. podczas turnieju tenisa ziemnego Klimek CUP 2012.
Był to turniej gwiazd, bardzo się cieszę, że udało mi się zdobyć te podpisy.
Mam je w bardzo ładnej książeczce, a tutaj jedynie poszczególne podpisy dałem :)


















10 komentarzy:

  1. Gratuluję! jak możesz wyłącz weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję autografów. Dodałam do ulubionych :)
    Pozdrawiam.
    www.autografymagoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) Dodałam do linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje,wymienimy się linkami?napisz prosze kiedy mnie dolaczysz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń