sobota, 30 marca 2019

Sebastian Vettel po raz drugi

Dziś prezentują kolejne podpisy Sebastiana Vettela w mojej kolekcji.
Wcześniejsze możecie zobaczyć tutaj: KLIK
Poprzedni autograf miałem na karcie Red Bull Racing, dlatego postanowiłem spróbować jeszcze raz zdobyć jego podpisy, tym razem na zdjęciach Ferrari.
Na wysłane 3 zdjęcia, dostałem 1 podpisane oraz podpisaną kartę Ferrari od Sebastiana.
Jak się dowiedziałem, niestety są to autopeny, a jest ich nawet ponad 13 rodzajów :/
Wielka szkoda, że tak kombinują, na taką ilość maszyn...



Sebastian Vettel – niemiecki kierowca wyścigowy, startujący w mistrzostwach świata Formuły 1 od 2007 roku. Vettel jest czterokrotnym mistrzem świata Formuły 1, trzykrotnym wicemistrzem świata w sezonach 2009, 2017 i 2018 a także drugim wicemistrzem w sezonie 2015. Karierę rozpoczął w kartingu w 1995 roku.

5 komentarzy: