niedziela, 28 maja 2017

Atom Trefl Sopot 2013

608. Atom Trefl Sopot kadra z 2013 roku

Witajcie, ostatnio nie dostaję, ani nie wysyłam podpisów z braku czasu, dlatego w najbliższym czasie przez pewien okres będą pojawiać się podpisy, które pewnie każdy z Was posiada, a ja sam zebrałem je na początku kolekcjonowania, kiedy zbierało się wszystko, co się dało :)
Będę dodawał je na bloga, by mieć wszystko spisane w jednym miejscu.
Za jakiś czas mam zamiar wysłać trochę listów, więc mam nadzieję, że w okresie wakacyjnym będą już same nowości :)




Atom Trefl Sopot – polski żeński klub siatkarski z siedzibą w Sopocie, założony w 2008 roku. Dwukrotny mistrz Polski oraz uczestnik Ligi Mistrzyń. Od 2008 roku klub działa jako spółka akcyjna.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje;) Zapraszam do mnie:
    http://autografysisi.blogspot.nl/2017/05/9-andreas-wank-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/05/202-michael-rosch.html

    OdpowiedzUsuń